?

Log in

one single tear rolls down her cheek... [entries|friends|calendar]
single_tear

[ website | poetry and stories ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Just one Kiss

[05 Aug 2004|09:30am]

I adopted a cute lil' emo fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

5 * Just one Kiss

ello [28 Jul 2004|01:01pm]
hey megalomaniac, your no jesus, yea your no fucking elvis, as special as you know yourself, baby just step down, step down

hey everyone. sorry i havent updated in a while. ive been on vacation for like 2 weeks and then i had some other shit going on and yea. thats about it..

i got like...2 new journals. and i have a new community.

journals
__color_me_emo
x_t0rn_kisses
community
l0rdy_l0rdy

if you care to visit. they community needs members. *hint hint*

anyway, i was supposed to be CITing the little children again today but i didnt because my mom didnt feel like waking up. sooo i got up and i watched Lion King 2 and i made a list of movies that i need to buy.

list of movies
` heathers
` mulan
` the triplets of belleville
` lion king 1 1/2
` finding nemo
` silence of the lambs
` good will hunting
` raising arizona
` fargo
` the excorsist
` the shining

and i also made a list of CD's that i need to buy

list of cds
- story of the year
- modest mouse
- ashlee simpson
- incubus

and thats about it. as if anyone who reads this (which is like..no one) even cares. but thats ok. anyway...JT should come over today. because im bored. and Tatiana should come over too. and we should walk to the arboretum because thats how cool we are. i have a question. the definition of an arboretum is A place where an extensive variety of woody plants are cultivated for scientific, educational, and ornamental purposes. so why the fuck is our shopping center type thing called an arboretum. whatever. the world is a crazy thing.

jt is leaving on saturday morning for TENNESEE

well ok friends. im going to go now.
[x]
[o]

10 * Just one Kiss

[18 Jun 2004|12:46pm]
one, two, three, take my hand and come with me, because you look so fine and i really wanna make you mine...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

that took alot of patience. anyway, im supposed to be at camp today but i didnt feel like going and playing with those god damn kids.

this one kid tristin came up to me yesterday
and he was like "miss jessica miss jessica"
and im like "what do you want tristin"
and hes like "i..i lost my platypus in a tree"
and i start laughing and i go "what are you talking about tristin"
and he says "look in the tree look in the tree"
and i go look in the tree. and i look up
and there is this random purple platypus
hanging from one of the branches.
so i laughed. bwa hahahahahahahahahahaha.
the end.

bye bye.

Just one Kiss

[13 Jun 2004|12:55pm]

l0rdy_l0rdy

1 * Just one Kiss

[10 Jun 2004|09:07am]
NO MORE FREAKIN SOUTH CHARLOTTE YO!!!

holy cowwwww im finally free from that prison that is mas masquerading as a school.

im so excited...but everyone is leaving...jt and bree and celia and a whole bunch of ppl are going to south but im going to providence...so im gonna miss them of course.

*so kiss me and smile for me
tell me that you'll wait for me
hold me like you'll never let me go...
cause im leaving on a jet plane
i dont know when i'll be back again...
*

i love that song...anyway im gonna go

ill update later kids!!

xoxo - - jess

Just one Kiss

BIRTHDAY [25 May 2004|06:26pm]
4 DAYS TILL MY BIRTHDAY!!!

1 * Just one Kiss

[22 May 2004|02:02pm]


yay!

2 * Just one Kiss

[17 May 2004|06:49pm]
check out the layoutttttttttttttttt!!!

woosh.

thank youuuu soooooooooooooo mucn _impulse

::smiles VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRY big::

Just one Kiss

[16 May 2004|01:08pm]
new journal kiddos
dont worry, ill still be keeping this one and updating too
but i got a new one cause i liked the layout times 39583256 =)
_wanted go look at it and comment if you love me

2 * Just one Kiss

[12 May 2004|07:26pm]
[ mood | my tummy hurts =( ]

what song reminds you of me?
put this in your journal too. the answers might surprise you.

2 * Just one Kiss

thoughts on harry potter <3 [09 May 2004|06:38pm]
[ mood | curious ]

harry potterrrrrrrrrCollapse )

ftp://members.aol.com/CatzNdogz/personalities.html <-- thats where i found them!

xoxo -- jess

4 * Just one Kiss

yes yes i know im a picture whore... [08 May 2004|10:37am]
more pictures...i got bored again =) and also my hair got all curly and i took pictures lol cause my hair like NEVER does this....anyway ill shut up so you can see the pics....
these are all dorky pictures but thats ok...enjoy!Collapse )

thats all for now...xoxo TOODLES

Just one Kiss

[08 May 2004|01:44am]
quizzes!Collapse )
ok yea...fun

3 * Just one Kiss

interesting [05 May 2004|09:18am]
me: emily, how would you describe me to someone?
emily: crazy psycho punk kid on a rampage.

wow...lol

xxxxxxxxx-me

Just one Kiss

funny ness [04 May 2004|10:05pm]
[ mood | hyper ]

random funny convo with me and sarah...have fun::
my salsa makes all the pretty girls want to dance and take off their underpants my SALSA!Collapse )

have fun....=)

3 * Just one Kiss

[03 May 2004|09:33pm]
[ mood | crappy ]

Jesterhead0302: im serious, cause we all know ur just the fuckin shizznit an that ur the greatest

i found that amusing..lol
just thought id let you all know that bilbo thinks im cool...lol

toodles xox -me

3 * Just one Kiss

[02 May 2004|10:02pm]
[ mood | blah ]

my friend wrote a poem about me.
he said it was supposed to be about flaws but it turned out all good stuff...just thought you might wanna read it...so here it is...Collapse )
comment if you want...

1 * Just one Kiss

[01 May 2004|09:41am]
pictures!

...Collapse )

enjoy!

Just one Kiss

[27 Apr 2004|10:09pm]
_poetsnwriters_
new community for people who are interested in poetry or writing and want to share and read poems and storys...join!

=) me and swetas community
have fun!!
jeeeesssssssssiiiiiiiiccccccccaaaaaaaa

Just one Kiss

[17 Apr 2004|01:30pm]


I
am 33.9%
LJ
ADDICT!
Can
You Beat Me?

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]